
Administratie Ordenen
Worden de stapels papieren bij jou steeds hoger of is de mailbox overvol? Merk je dat je steeds vaker papieren niet kunt vinden en het overzicht kwijt raakt?
Verlang jij naar goed gesorteerde post en mail, rekeningen die op tijd betaald zijn en geordende documenten?

Van zoeken tussen een stapel papieren naar gelijk het juiste document kunnen pakken

Van een bomvolle mailbox naar geordende mapjes
Hoe gaan we te werk?
Weet je niet waar en hoe te beginnen? Dan kan ik jou helpen! Als organizer, begeleid ik je en geef je advies in het maken van keuzes, ordenen en indelen. Op basis van een effectieve methode gaan we samen stap voor stap aan de slag. Het resultaat hangt af van de snelheid waarin jij beslissingen kan nemen. Het uiteindelijke resultaat is altijd dat jij weer kunt genieten van je huis, rust in je hoofd hebt en tijd voor leuke dingen.
De eerste afspraak is altijd een opruimscan. We maken persoonlijk kennis en aan de hand van jouw wensen en knelpunten maken we een plan om mee aan de slag te gaan. Is dit voldoende om zelf door te kunnen pakken? Perfect! Kan je extra begeleiding gebruiken bij het daadwerkelijk opruimen? Dan is een opruimsessie van een dagdeel perfect voor jou.
Opruimadvies via Whatsapp
Heb jij behoefte aan een opgeruimd huis?
En heb je voldoende aan persoonlijk advies en tips om daarna zelf aan de slag te gaan?
Dan is Opruimen via Whatsapp iets voor jou
Opruimscan
- 1 uur
- €30,00
- Kennis maken
- Plan van aanpak maken
- Tips om aan de slag te gaan
- Ik kom langs of via videobellen
Opruimsessie
- 3 uur
- €165,00
- Gekozen gedeelte(s) opruimen
- Praktische tips en adviezen
- Een opdracht om zelf verder te gaan
Na 2 weken telefonisch contact
Herken jij jezelf hierin?
- Maak jij vaak de post niet open?
- Heb je meerdere stapels papieren in huis?
- Liggen documenten en rekeningen door elkaar?
- Vergeet jij regelmatig een rekening te betalen?
- Ben je vaak mailtjes kwijt?
- Weet je niet wat je moet bewaren?
- Ben je het overzicht helemaal kwijt?